vrijdag 6 november 2009

Spinazieflapjes

Mijn vriendin werd even gek van mijn vegetarische aanval, maar dit was wel heel lekker. Op de foto de spinazie die ik uit eigen tuin heb kunnen redden van de slakken. Je moet er op tijd bij zijn. Dat was ik niet. Vulde het aan met spinazie uit de supermarkt. Da's ook zo goed als uit eigen tuin, in Nederland, vlak na de zomer. (Ik maakte dit recept midden september.) De flapjes maak je van bladerdeeg en je vult ze met kort geroerbakte spinazie, geitenkaas van om de hoek en een smaakmaker. Dat was in dit geval gedroogde tomaatjes. Niet helemaal correct, maar ik met producten die niet vers uit het buitenland geracet hoeven te worden moeten we coulant zijn. Anders kunnen we ook geen rijst en pasta eten en dan word ik gek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten