dinsdag 30 maart 2010

Nieuw: nu met recepten

Via via kreeg ik te horen van lezers dat het toch wel erg jammer is dat er geen recepten op dit weblog te vinden zijn. Ik zat daar een beetje mee in mijn maag want niet alleen vind ik het een inbreuk op het auteursrecht, ook heb ik domweg helemaal geen zin om recepten over te tikken. Maar het is nu eenmaal zo dat niet alles met een link naar Albert Heijn of De Volkskeuken op te lossen is. En ik gebruik mijn eigen weblog zelf ook steeds vaker in de keuken. Fijn dat draadloze internet. Vanaf nu ga ik dus toch recepten op deze plek zetten, als er geen link te maken is of als ik het recept handgeschreven van mijn moeder heb. Ik doe dit bij kookbladen echter pas als de nieuwe editie uit is. Dus: koop de editie die ik aanprijs, of heb geduld. Ik wil ook de recepten van het afgelopen jaar gaan bijwerken. Maar dat zal wel even duren. Als je nu een bepaald recept graag snel wilt hebben, plaats dan een reactie bij dat recept en dan zorg ik ervoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten